WEKO3
アイテム
Does L2 learning influence cognition?: Evidence from categorical and thematic organization of objects
http://hdl.handle.net/10126/2997
http://hdl.handle.net/10126/2997d7ce0e93-aa49-4e98-ad88-81bfd9ef1896
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2009-07-29 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Does L2 learning influence cognition?: Evidence from categorical and thematic organization of objects | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Murahata, Goro
× Murahata, Goro× Murahata, Yoshiko |
|||||
著者別名 | ||||||
姓名 | 村端, 五郎 | |||||
著者別名 | ||||||
姓名 | 村端, 佳子 | |||||
書誌情報 |
国際社会文化研究 巻 8, p. 17-27, 発行日 2007-12-28 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1345871X | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA11473757 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 高知大学人文学部国際社会コミュニケーション学科 |