WEKO3
-
RootNode
アイテム
Evaluation of materials on the curriculum theme “How can water striders float and stride on the water surface?” as an effective experimental teaching material in compulsory schools
http://hdl.handle.net/10126/6131
http://hdl.handle.net/10126/61315cafbcdd-c170-45e4-a270-a0672ad5e6bc
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-06-06 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Evaluation of materials on the curriculum theme “How can water striders float and stride on the water surface?” as an effective experimental teaching material in compulsory schools | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題 | Water striders | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題 | floating on water | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題 | surface tension | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題 | oil excretion | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題 | numerous hairs on legs | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
Nakajo, Mitsuru
× Nakajo, Mitsuru× Toshiki, Tamura× Maihara, Shinya× Miyoshi, Kazuo× Kojima, Fumiko× Yokota, Mika× Harada, Tetsuo |
|||||
書誌情報 |
黒潮圏科学 = Kuroshio Science 巻 9, 号 2, p. 96-106, 発行日 2016-03 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1882823X | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12321175 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | Graduate School of Kuroshio Science, Kochi University | |||||
言語 | en |
Share
Cite as
Nakajo, Mitsuru, Toshiki, Tamura, Maihara, Shinya, Miyoshi, Kazuo, Kojima, Fumiko, Yokota, Mika, Harada, Tetsuo, 2016, Evaluation of materials on the curriculum theme “How can water striders float and stride on the water surface?” as an effective experimental teaching material in compulsory schools: Graduate School of Kuroshio Science, Kochi University, 96–106 p.
Loading...